klantenservice
Klantenservice

Wij zijn van mening dat u als klant centraal staat en wij zien het als onze hoofdtaak om u voor en na uw aankoop zo goed mogelijk te begeleiden en van informatie te voorzien. 

Hieronder vindt u aanvullende informatie over onze klantenservice

  • Bestelprocedure: U vult het bestelformulier compleet in met alle gevraagde gegevens betreffende het aan te kopen artikel. Vergeet u niet om evt. bijzondere wensen kenbaar te maken in de daarvoor bestemde invulruimte. U krijgt na volledige invulling het totaalbedrag te zien. Dit bedrag kunt u op de aangegeven manier betalen. Zodra Kado-foto uw betaling ontvangen heeft zal de bestelling definitief worden geproduceerd Zodra de betaling ontvangen is, zullen we uw bestelling gereed maken en verzenden.
  • Betaalmogelijkheden: Wij willen u verzoeken om de betaling vooraf te verrichten via een bankoverschrijving waarvan u de gegevens op het bestelformulier kunt vinden.
  • Verzendmogelijkheden en -kosten: De verzendkosten zijn: 1,75 euro binnen Nederland en 3,- euro voor BelgiĆ« en andere EU-landen.
  • Retourbeleid en retourprocedure: Retourneren mag volgens Wet verkopen op Afstand binnen 7 werkdagen na levering. Maar dat geldt bij ons niet voor artikelen die op verzoek van de klant zodanig bewerkt zijn, dat ze niet meer opnieuw verkocht kunnen worden. Onbewerkte artikelen kunnen wel geretourneerd worden, indien er geen gebruikssporen zijn. De klant dient dit zo spoedig mogelijk per mail te laten weten, zodat daar goede afspraken over gemaakt kunnen worden.