Coronapas

Coronapas maakt uw persoonlijke coronatoegangsbewijs in bankpasformaat.

Klantenservice


Wij zijn van mening dat u als klant centraal staat en wij zien het als onze hoofdtaak om u voor en na uw aankoop zo goed mogelijk te begeleiden en van informatie te voorzien.

Hieronder vindt u aanvullende informatie over onze klantenservice


  • Bestelprocedure: U vult het bestelformulier compleet in met alle gevraagde gegevens betreffende het aan te kopen artikel. Vergeet u niet om evt. bijzondere wensen of informatie kenbaar te maken in de daarvoor bestemde invulruimte. U krijgt na volledige invulling het totaalbedrag te zien. Dit bedrag kunt u op de door u gekozen manier betalen. Na ontvangst van uw betaling zal Niet-reanimeren de bestelling definitief gaan voortzetten. Hierna wordt deze per post verzonden.
  • Betaalmogelijkheden: Wij hanteren betaling vooraf. Dit kan na een IDEAL-betaling of via een IDEAL-bankoverschrijving.
  • Verzendmogelijkheden en -kosten: De verzendkosten zijn: 2,10 euro binnen Nederland en 3,- euro voor België en andere EU-landen.
  • Retourbeleid en retourprocedure: Retourneren mag volgens Wet verkopen op Afstand binnen 7 werkdagen na levering. Maar dat geldt bij ons niet voor artikelen die op verzoek van de klant zodanig bewerkt zijn, dat ze niet meer opnieuw verkocht kunnen worden. Onbewerkte artikelen kunnen voorlopig niet geretourneerd worden vanwege het aangescherpte COVID-19 beleid. De klant dient bij problemen met de aankoop dit zo spoedig mogelijk per mail te laten weten, zodat daar goede afspraken over gemaakt kunnen worden.
  • Leveringstermijn: Voor de niet-reanimerenpenningen hanteren wij 2 weken en voor de andere artikelen enkele dagen. Tijdens feestdagen of vakantieperiode kan dit afwijken, maar dit zullen wij op onze website en het bestelformulier kenbaar maken.

Mocht u vragen hebben, of er tijdens het bestellen niet uitkomen, aarzelt u dan niet om contact op te nemen! U kunt ons emailen, of bellen tussen 19:00-21:00. U kunt gedurende de hele dag een boodschap achterlaten op het antwoordapparaat, waarna wij u zullen terugbellen.

Computers en internet maken het voor velen tegenwoordig vaak gemakkelijk, maar soms is het toch lastig. Wij helpen u graag!

Mocht u bijzondere wensen hebben, of suggesties, dan kunt u ons dit altijd laten weten. Dit kan op een bestelformulier, maar ook via ons contactformulier, of via email.